Ene-Margit Tiit: kuidas e-poest toit kätte saada?

Ene-Margit Tiit. FOTO: Stanislav Moshkov

Toidukaupade koju tellimisega kimpu jäämisest kirjutab TÜ matemaatika emeriitprofessor Ene-Margit Tiit.

Artikkel on kuulatav
digipaketi tellijatele
Tellijale Tellijale

E-kaubandus on üks olulisi tahke, mis jõuab üleüldisest ­e-majandusest iga inimeseni. Tavatarbijale pole nii tähtis, et ta saaks mitmesuguseid esemeid soodsamalt välismaalt, eriti Hiinast tellida, vaid tähtis on saada igapäevakaupu ka poodi minemata.

Eriti praegu. Eriti nn riskirühmade inimestel ja priitahtlikult karantiinis viibijatel. E-kaubitsejatel peaks olema kuldaeg.

Tartus on viimase paari aasta jooksul olnud kaks toidukau- ba­ koju toomisega tegelevat firmat.

Üks oli ettevõte, mis tõi Eesti tootjate toidukaupa, teine tõi lihtsalt kaupa poest koju. Mõlemad on töö lõpetanud – nähtavasti ei olnud äriplaan õige, võib-olla oli reklaam ja teavitus nõrk, igatahes praegu neid ei ole. Koju saab tellida küll restoranitoitu, kuid mitte igapäevast leiba-piima ja kartulit.

Pole päris täpne, võidakse mind parandada – Selver ju pakub ka kojuvedu. Sellega on lugu nii, et olen korduvalt proovinud tellida ja toppama jäänud sammu juurde, kus tuleb märkida tarneaeg – kõik ajad eelolevaks kümneks päevaks (nii palju neid tabelis on) on kinni.

28.03.2020 31.03.2020
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto