Sisukord
Arter
Tänane leht
09.05.2020
Eesti Arstist eesliinitöötaja eriline emadepäev: ma näen üle pika aja oma lapsi! Haigla juhi ja arstide tüli hakkavad lahendama nõukogu liikmed Eesti lühiuudised Tehnikaülikoolile valitakse rektorit (1) Video ⟩ Vägikaikavedu tõi vanalinna odrapõllu (2) Hobikanapidaja sõdib nutika rebasega (3) Majandus Riigilt laenu saava Tallinki kvartalikahjum ei olnud väga hull (3) Jäätisevalmistajast rahvusvaheliseks kalatootjaks (1) Välismaa Eestlastel on ELi välisteenistuses rohkem kohti, kui nad kvoodiga saaksid Tšehhi saatkond kindlustab end rünnakute vastu AJA PEEGEL. Stalin muutis esimese võidulipu heiskaja naerualuseks (2) Arvamus Kohtuniku jõuline lahkumisetendus (4) Üks haigus teise järel (1) Hea sõnumi tooja Trumpi musta töö tegijad (3) Mikko Lagerspetz: riskiühiskond pöörab pilgu enda poole Juhtkiri: kallistusteta emadepäev (1) Marti Aavik: iga päev maksab (1) Sport Eesti korvpalli hall kardinal, keda hinnatakse piiri taga rohkem kui kodumaal Spordi lühiuudised Autospordi liit: silmakirjalik on rääkida, et rallit ei tohiks korraldada Karl Juhkami kolumn: sport on meelelahutus, nagu ka e-sport (2) Merendus Pärnu Vallikääru Talvesadam läheb uuele rentnikule Merenduse lühiuudised AK Kuidas hügieeniline riik «läänelikkuse» põhitunnuseks sai (1) Õigusteadlane: ettevaatusühiskond ohutusreeglite rägastikus Mikko Lagerspetz: riskiühiskond pöörab pilgu enda poole Mihkel Kunnus: Eestimaa, su mehemeel on kiirel allakäiguteel (9) Lauri Vahtre: aga võib-olla olemegi unikaalsed? (38) Vladimir Juškin: võiduudu kudumine (8) EKI keelekool: heal emal mitu nime Digikultuur. Kuidas muusika pilve kolis Epner Gert Raudsepast ⟩ Võitlus iseendaga Gerda Märtens tegi oma teoses jääkarust kliimapagulase Mis meist saab? Uueks loodud mõrvamüsteerium Aja auk. Virtuoos NÄDALA PLAAT: Aasta džässmuusiku esimene ühemeheplaat Lineaarne ja tsükliline aeg Juurikas: eriolukorra päevik jätkub Arter Teadlane Aigar Vaigu: koroonakriisil tuleb teine laine. Ja kolmaski. (33) «Meil on jäänud ära kõik abituuriumi rõõmud!» (3) Õppetund, kuidas teenida kriisi ajal viie päevaga pool miljonit eurot (5) Priit Pullerits: Kolm pauku karmilt kirja – aitäh, suurepärane! (10) Angerjaga on kööga. Päris kööga (2) Margus Mikomäe elusad järelehüüded Lihtne ja lopsakas koogiglamuur - proovi kindlasti! 300 hobujõudu meelelahutust. Sõiduproov Volkswagen T-Roc R-iga (1) Kuus kõige kõvemat moehitti kevadeks Meelelahutus Koomiks Sudoku

300 hobujõudu meelelahutust. Sõiduproov Volkswagen T-Roc R-iga

4 min lugemist
Autot viimistleti nii Nürburgringil kui ka kõrvalteedel. FOTO: Volkswagen

Kui millegi kohta öeldakse kaks ühes, tähendab see, et asi ei kõlba eriti kummakski. Volkswagen T-Roc R on linnadžiibi rüüs kähkusõitja. Teeb mõlemat, ja hästi. 

Artikkel kuulatav
Postimees digipaketi tellijatele
Tellijale Tellijale

See läheb iga kord nii. Ma peaaegu et ei imesta enam. Võib-olla võiksin kaaluda hakata ilma ennustama. Andke mulle vaid mingid ägedad rattad ja võite teise käega hakata kummikuid, vihmakilesid ja tormivarustust pakkima. Sest hakkab sadama. Raudselt. Mäletan näiteks sõitu Mazda MX-5ga – väike rotster, üks mu igavesi lemmikuid. Terve nädalavahetus sadas. Mitte lihtsalt pahuralt, vaid pühendumusega, mida ilmutavad jumalad oma raevus. Ent see-eest kinnitan, et sõitvasse lahtisesse autosse vihm sisse ei saja.

Kui T-Roc R-iga sõitsin, jätkus ilusat ilma tervelt paariks tunniks. Edasi sadas kaks päeva kõike, milleks vesi on võimeline: lund, lörtsi, vihma, jäänõelu, nartsuks vettinud udu. Jääkuubikuid ei sadanud. Usutavasti see viga järgmisel korral parandatakse. Ma ei jätnud ilma pärast midagi tegemata. Selliseid sõidukeid ei kasva iga kuuse taga. Ja nad on mõeldud sõitmiseks.

Mudelinimes, mis näeb välja nagu valesti lahendatud ristsõna, on kõige olulisem «R». See kuulus R-embleem, mis tähistab 2002. aastast saadik Volkswageni kiiresti sõitvaid mudeleid. T-Roc R ongi sisuliselt Golf R-ist tuletatud, ainult et poetatud linnadžiibi kuube. T-Roc on üks Volkswageni müügihitte, nii et juba lihtne äriloogika ütleb, et tavamudelist nägusamale ja kangemale «errile» leidub turgu, sadagu taevast või sulakriisi.

Teadaolevalt pole selle auto jaoks eraldi ehitatud ühtegi võtmekomponenti. See on kokku pandud juppidest Volkswageni tükiriiulilt. Iseenesest lihtne valem võib aga viia haigutava igavuseni. Et nii ei läheks, on vaja lisada näpuotsaga vürtsi. Milleks on omakorda vaja meistrit, kes seda teeks. See mees on Jost Capito, kes töötab Volkswageni R-divisjoni peakoka rollis.

Kui võrrelda, kui määrav on divisjonijuhi isik, siis võtame näiteks Hyundai N-divisjoni, mille keedused segab kokku Albert Biermann, mees, kelle kogemuste ja visioonita poleks võrratut i30 N-i. 61-aastase Jost Capito ulmeliselt teenete lehelt noppeid teha on puhas lust.

08.05.2020 11.05.2020
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto