Sisukord
Sport
Tänane leht
18.05.2020
Eesti Eesti lühiuudised Poliitikute ootamatu sõnaahtrus. Palgalisa annetamise lubadust katab saladuseloor (26) Majandus Majanduse lühiuudised Saare joogitootja plaanib alkoholivaba džinniga maailma vallutada HINNAREKORDID ⟩ Eesti kunstnike tööd müüdi erakordsete hindadega Välismaa KOHALIK VAADE ⟩ Kreeka hoiab end Türgi sisekriisist eemale (1) Välismaa lühiuudised Koroonakriis vähendab Macroni populaarsust (1) PÕHJALA VAADE ⟩ Rootsi valu on meie valu (17) Arvamus Juhtkiri: iseäralised rektorivalimised (5) Kadri Tammepuu: jah, härra peaminister! (5) Kaimar Karu: koroonaäpi kõlkad (5) Vastulause: TalTech on kaasaegselt juhitud ülikool (5) Kaspar Küünarpuu: hea arvamusuuring on kui lakmuspaber (1) Andi Hektor: koroonaviirus libateaduse leemes (4) Urmas Nemvalts: päeva karikatuur Kultuur René Vilbre: meie televisioon on maailmatasemel (3) Arvustus ⟩ Kuhu jäid kõik leekides klaverid? (5) «Eesti matus» ning «Kaka ja kevad» saavad filmiks Sport Elektrirattad löövad võistlused sassi: probleem tekib, kui need muutuvad mehaaniliseks dopinguks (3) Spordi lühiuudised Revolutsioon Euroopa tippkorvpallis on vaid aja küsimus FOTOD JA VIDEO ⟩ Bundesliga riietus koroonakuube: jalgpallimaailmas tuleb harjuda uue reaalsusega Tartu Kaugõppest viilinud õpilastel tuleb täna jälle koolipinki istuda Metsloomad eksivadki praegu rohkem inimeste sekka Tartu lühiuudised Pikk trennipaus saab lõpuks läbi, piirangud jäävad Abilinnapea: peaksime sadamaraudtee koridori kasutust uuesti mõtestama (1) Fotod ⟩ Suure kooli suur remont võtab ilmet Matemaatikas loobub eksamist enam abituriente kui emakeeles Ilu paratamatust kohalolust Janno Zõbin: Sõnum sõbrale: mina, kallutatud ajakirjanik (17) Meelelahutus Koomiks Sudoku

Elektrirattad löövad võistlused sassi: probleem tekib, kui need muutuvad mehaaniliseks dopinguks

5 min lugemist
Looki rattapoe juhataja Martin Jernits näitab, kui osavalt on tootja peitnud aku, mootori ja muud mehaanilised komponendid tippratta raami sisse.  FOTO: Sander Ilvest

Ikka tekib tahtmine neid, kes mõnisada meetrit eespool väntavad, kinni püüda. Nii palju silmad Priit Kaljale ja tema kolmele sõbrale kaks suve tagasi Austrias seletasid, et nood kaks, kes eespool pedaalisid, selg sirge, justkui ei pingutakski, olid naised. Aga kuidagi ei õnnestunud Kaljal ja tema kaaslastel, parajalt treenitud rattureil, vahet eessõitjatega vähendada. Mis eriti kummaline: isegi kui nad laskumistel veidi järele jõudsid, hakkas vahe tõusudel uuesti suuremaks kärisema.

Artikkel kuulatav
Postimees digipaketi tellijatele
Tellijale Tellijale

Ja mis nad nägid, kui lõpuks, pärast vähemalt 10-, võib-olla ligi 20-kilomeetrilist ponnistamist kaks argiriietuses naist kätte said: noil olid tavalised naisterattad, isegi pakiraamid küljes. Välimuse järgi kaalusid need 25 kilo. Kaks ja pool korda rohkem kui Kalja & Co võidusõidurattad.

«Kui oleks olnud pidev tõus, oleks nad meil eest ära sõitnud,» lausub, Velospetsi rattapoe juhataja Kalja. «Ma ei suudaks tõusul nii pikalt pingutada.» Naistel, nagu selgus, olid elektrirattad.

16.05.2020 19.05.2020
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto