Tiimipealik Postimehele: WRC-sarjas jagub kärpekohti küllaga

Hyundai ralliautod on suvelõpus taas võistlustules FOTO: Fabien Dufour/Hyundai Motorsport GmbH

Autoralli MM-sarja ootavad 2022. aastal uued reeglid, mis toovad metsade vahele kihutama hübriidtehnoloogiaga neljarattalised põrgulised. Greenpeace’ile rohkem meeltmööda olevad masinad on küll praegustest autodest väidetavalt odavamad, kuid tehasetiimide meelitamiseks tuleb mujaltki kärpida.

Artikkel on kuulatav
digipaketi tellijatele
Tellijale Tellijale

Rahvusvahelise autoliidu (FIA) rallidirektor Yves Matton on öelnud, et kahe aasta pärast fänne loodetavasti köitma hakkavad autod maksavad umbes 500 000 eurot, mida on 2017. aastal ilmavalgust näinud masinatega võrreldes ligikaudu 35 protsenti vähem. Tõsi, näiteks Toyota pealik Tommi Mäkinen ei usu Citroëni endist WRC-bossi karvavõrdki ja on veendunult vastupidisel arvamusel.

Aga see selleks. Autod on väike osa WRC-tiimi eelarvest, mille kohta ei taha keegi täpseid arve öelda. Siit-sealt on külajutte siiski kostnud ning naised saunas ütlevad, et kiireimal rallikarussellil tiirlemise eest tuleb aastas tasuda umbes 70 miljonit eurot.

Teist hooaega M-Spordi rallivõistkonda juhtival Richard Milleneril on paar mõtet, kuidas võiks MM-sari kulusid kärpida.

20.05.2020 22.05.2020
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto