Sisukord
Sport
Postimees
21.05.2020
Eesti Ratas veeretab vastutust kõrvale (33) Advokaat Urmas Arumäe sai kriminaalsüüdistuse Eesti lühiuudised Bussiliiklus taastub üle kivide ja kändude (2) Koroonakriis tõmbab Õismäe rannaspordihalli ehitusele kriipsu peale (1) Soov liikuda, ilma et peaks abi küsima Majandus Kõiki kodumaist liha lubavaid silte ei maksa usaldada (3) Majanduse lühiuudised Kiiresti kasvanud töötuse tipp on veel kaugel (1) Välismaa Peking takistab vankumatult välismaailma ligipääsu pantšen-laamale (1) Välismaa lühiuudised Saks soovitab tänavu puhkuse­reisi ära jätta (9) Arvamus Juhtkiri: hoidkem Eestit suuremana Jaano Martin Ots: kust leida turiste? (1) Tõnis Lukas: eesti humanitaaria vajab lisarahastamist Margus Eimre: alternatiivraha abi (28) Lauri Vahtre: Bilbo Bagginsi sõrmus (44) Heiki Lill: erakondade järelvalve jääb hammasteta (6) Karmo Tüür: Eesti valib Hiina (3) Kultuur Katja Novitskova: koroonakriis pole inspireeriv (2) Sport Tiimipealik Postimehele: WRC-sarjas jagub kärpekohti küllaga Spordi lühiuudised MK-sarja valitsejanna kurjustab suusaisadega: see on sulaselge diskrimineerimine Maa Elu Metsa saab raiuda mitut moodi (2) Tanel Tuuleveski: nõukogude aeg rikkus meie erametsa kogemuse Kaitsealadele tekitavad lagedaid laike JOKK-skeeme otsivad metsaomanikud Arvamus ⟩ Ei au ega häbi (3) Robotniiduk annab aiaomanikule puhkust Õied meelitavad tolmeldajad aeda Kas maasikaid kasvatada multšiga või ilma? Ilmajutt: optilised nähtused taevaekraanil Kultuurmustikaid on lihtne koduaias kasvatada Mustikaõied taluvad hästi öökülma Angerjakasvatajad püüavad kohalikku klienti Tartu Tabivere õpilased hakkavad tarkust taga nõudma voorte vahel Jätame erakonnad järelevalveta? Irja Alakivi kiri: Ka Soome jagab koduõppel õpilastele toidupakke Jüri Kõre: räägime lemmikutest! Tartu tulud vähenesid järsult, mõju on pikaajaline Põltsamaa saab vallavanema täna, Mustvee järgmisel nädalal Tartu lühiuudised Laenutõukerattad jõudsid ülikoolilinna 100 aastat raeplatsil tegutsenud ilusalongi aeg sai ümber Küsitlus: milline oli eriolukorra kõige olulisem õppetund? Mõtisklusi monumentidest ja tähistustest Meelelahutus Koomiks Sudoku

Tiimipealik Postimehele: WRC-sarjas jagub kärpekohti küllaga

3 min lugemist
Autoralli MM-sarjas sõideti viimati märtsis Mehhikos. Millal ja kus toimub järgmine etapp, pole praegu koroonakriisi tõttu teada. foto: Fabien Dufour / hyundai Motorsport Gmbh FOTO: Fabien Dufour/Hyundai Motorsport GmbH

Autoralli MM-sarja ootavad 2022. aastal uued reeglid, mis toovad metsade vahele kihutama hübriidtehnoloogiaga neljarattalised põrgulised. Greenpeace’ile rohkem meeltmööda olevad masinad on küll praegustest autodest väidetavalt odavamad, kuid tehasetiimide meelitamiseks tuleb mujaltki kärpida.

Artikkel kuulatav
Postimees digipaketi tellijatele
Tellijale Tellijale

Rahvusvahelise autoliidu (FIA) rallidirektor Yves Matton on öelnud, et kahe aasta pärast fänne loodetavasti köitma hakkavad autod maksavad umbes 500 000 eurot, mida on 2017. aastal ilmavalgust näinud masinatega võrreldes ligikaudu 35 protsenti vähem. Tõsi, näiteks Toyota pealik Tommi Mäkinen ei usu Citroëni endist WRC-bossi karvavõrdki ja on veendunult vastupidisel arvamusel.

Aga see selleks. Autod on väike osa WRC-tiimi eelarvest, mille kohta ei taha keegi täpseid arve öelda. Siit-sealt on külajutte siiski kostnud ning naised saunas ütlevad, et kiireimal rallikarussellil tiirlemise eest tuleb aastas tasuda umbes 70 miljonit eurot.

Teist hooaega M-Spordi rallivõistkonda juhtival Richard Milleneril on paar mõtet, kuidas võiks MM-sari kulusid kärpida.

20.05.2020 22.05.2020
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
LOGI SISSE
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto