
Äkki tuleb tänavuse autoralli MM-etapp ime läbi Eestisse – see lootus pani veel eilse hommikuni südame põksuma igal rallisõbral. Sest välismaal kihutamistele kaasa elamas käimine nõuab aju ja rahakoti liigagi pingelist koostööd.
Äkki tuleb tänavuse autoralli MM-etapp ime läbi Eestisse – see lootus pani veel eilse hommikuni südame põksuma igal rallisõbral. Sest välismaal kihutamistele kaasa elamas käimine nõuab aju ja rahakoti liigagi pingelist koostööd.
Kolks ja kolks käisid mootorrataste raamid vastu kive. Vahel tuli sõita ka läbi ojade. See oli sisuliselt kitserada, mis sobib ATV-dele või krossiratastele. Sven-Erik Uga oli leidnud selle raja Google’i kaardilt ning otsustas koos sõber Marek Tammojaga proovida, äkki annab seda mööda lõigata.
Ainus häda: neil olid istumise all madalad chopper-tüüpi rattad – sellest need pidevad kolksud tulidki.
Põhjus, miks Uga ja Tammoja mullu suvel Soomes suurelt teelt tundmatusse keerasid, oli pragmaatiline: kui kasutada kitsaid metsaradu, pääseb pikkadest autokolonnidest ja suurtest ummikutest. Ja pääseb vaatemängule palju lähemale.
Nad olid nimelt Soome rallil, kus Ott Tänak ja Martin Järveoja kihutasid võidu poole. Ja nagu paljud toona lootsid, et kihutavad ka maailmameistritiitli poole. (Selle nad hooaja lõpus saidki.)
Soome rallist on juba aastaid kujunenud eestlaste suvine laulupidu. Neid koguneb sinna sinimustvalget lehvitades tuhandeid ja tuhandeid. «Kui ei teaks, et oleme Soomes, siis arvaksime, et oleme Eestis,» ütleb selle vaatepildi kohta Uga (53), kinnisvara halduse ja hooldusega tegeleva ettevõtte tegevjuht.