Maailma suurfirmad keeravad järjepanu Facebookile selja

Joogitootja Coca-Cola teeb sotsiaalmeediast pausi. FOTO: Peter Morgan/AP

Paljud nimekad maailma suurettevõtted on Facebookile selja keeranud, kuna leiavad, et sotsiaalmeedia gigant ei tee piisavalt, et võidelda rassismi, vandenõuteooriate ja sotsiaalse ebavõrdsuse vastu.

Artikkel on kuulatav
digipaketi tellijatele
Tellijale Tellijale

Järjepanu on Facebookist reklaami ostmise lõpetanud näiteks telekomihiid Verizon, maailma juhtiv esmatarbe- ja toidukaupade tootja Unilever, samuti Ben & Jerry’s, Patagonia, The North Face ja mitmed teised. Viimati liitus nendega joogitootja Coca-Cola, kes peatas reklaamid sotsiaalmeedias vähemalt kuuks ajaks.

«Maailmas pole kohta rassismile ning sotsiaalmeedias pole kohta rassismile,» ütles The Coca Cola Company esimees ja tegevjuht James Quincey lühikeses avalduses. Tema sõnul peavad sotsiaalmeediat haldavad ettevõtted olema läbipaistvamad ja võtma rassistlike avalduste tegijad vastutusele.

27.06.2020 30.06.2020
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto