Venemaa ja Hiina koroonapropaganda lööb Euroopas läbi

Oxfordi ülikooli teadlaste analüüsi järgi on Vene propagandakanal pandeemia ajal ka RT prantsuskeelsel veebileheküljel korduvalt rõhutanud Prantsuse ühiskonna nõrkust, tõstes esile riigis korraldatud proteste. FOTO: Xavier Vila/Sipa/Scanpix

Venemaa ja Hiina, aga ka Iraani ja Türgi võimude rahastusel tegutsevate meediakanalite koroonaviirust puudutavad artiklid on leidnud mitmel pool Euroopas palju laiemat kõlapinda kui sealsete tuntud ja suure ringlusega väljaannete uudismaterjal, selgub Oxfordi ülikooli juures tegutseva instituudi värskest analüüsist.

Artikkel on kuulatav
digipaketi tellijatele
Tellijale Tellijale

Näiteks leidis uurimisasutus, et Vene propagandakanali RT (endine Russia Today) prantsuskeelne koroonaviirust puudutav aines sai sotsiaalmeedias iga jagatud artikli kohta keskmiselt viis korda rohkem reaktsioone, kui kogus Facebookis ja Twitteris oma lugudega mainekas Prantsuse ajaleht Le Monde.

30.06.2020 02.07.2020
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto