Suurettevõtted alustasid boikotti Facebookile

Ühena viimastest kuulutas Facebookis reklaamiboikoti välja maailma suurim kohvikukett Starbucks.  FOTO: Niyi Fote/zumapress.com/Scanpix

Eile kadusid Facebookist enam kui 400 tuntud kaubamärgi seas ka Coca-Cola, Starbucksi ja paljude teiste suurettevõtete reklaamid, sest Facebooki läbirääkimised nende platvormil leviva vihakõne tõttu boikoti välja kuulutanud reklaamiandjatega tulemusi ei toonud.

Artikkel on kuulatav
digipaketi tellijatele
Tellijale Tellijale

Juuni alguses kutsusid mõjukad inimõigusorganisatsioonid suurkorporatsioone üles peatama juulis Facebookis oma reklaamide avaldamise. Organisatsioonid heidavad sotsiaalmeediahiiule ette, et see lubab oma platvormil rahumeeli vohada vandenõuteooriatel ja rassismil. Eriti valusalt torkas see nende arvates silma viimaste rassi­rahutuste ajal, kui Facebook ­lasi avaldada postitusi, kus õhutati viha ja vaenu Black Lives Matteri meeleavalduse pooldajate vastu.

01.07.2020 03.07.2020
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto