Sisukord
Arter
Postimees
11.07.2020
Eesti FOTOD JA VIDEO ⟩ Riskiallikas ei ole elektritõukeratas, vaid inimene (13) Priit Hõbemägi on valmis minema kultuurikomisjoni vastu kohtusse Eesti lühiuudised Vanglamüüri lammutamine tõi hea üllatuse Kriis suunamudijaid ei murdnud (3) Majandus Analüüs: Tallink kaotas üle kahe miljoni reisija (2) Apple’i aktsia ralli teeb murelikuks, analüütikud soovitavad siiski osta (1) Välismaa AJA PEEGEL. Tunnistajad vaikivad seni Srebrenica ohvrite matmispaikadest Välismaa lühiuudised Arvamus Mihkel Kunnus: hukkamine e-kohtus (7) President Kanye West (4) Tagasihoidlik töörügaja Linnapea salarelv 111 päeva sisekaemust Juhtkiri: tõuksisõit pole lapsemäng (1) Tühista või saa tühistatud: avalikust arutelust sotsiaalmeedia ajastul (2) Sport MMA-eksperdid Vallo Hannus ja Ari Matti Mustonen lahkavad UFC suurt peamatši Ville Arikese kolumn: spordimaailm, mida me veel ei tundnud Tiidrek Nurme andis kogu oma elu jooksmisele (5) Merendus Täna algaval Muhu väina regatil suuri pidusid ei tule Merenduse lühiuudised AK Põhjala võlud ja valud: vana kummitehas võidetakse inimestele tagasi Arter Laevandusjuht Kadri Land: Tundub, et põdesin koroonat juba aasta algul Eesti jälle esirinnas! Mets kaob, mis mühiseb (69) Õiguspsühholoog Talis Bachmann: kui on ainult sõna sõna vastu, siis ei tohiks süüdi mõista (8) Põhjala võlud ja valud: vana kummitehas võidetakse inimestele tagasi «Väina tuled see aasta?» Millest suhetes kõige rohkem puudust tuntakse? Leedu köök naeratab: maitse kohalikke superstaare Mis on saanud rahvaautost? Sõiduproov uue Škoda Octaviaga toob selgust (3) Kuidas voltida periskoopi? Huawei täiustas parimat kaameratelefoni Esimene rokifestival tähistas totaalset vabanemist Meelelahutus Koomiks Sudoku

Mis on saanud rahvaautost? Sõiduproov uue Škoda Octaviaga toob selgust

3 min lugemist
Škoda Octavia näib soovivat välja näha peenem ja kallim kui lihtsalt rahvaauto. FOTO: Esta Tatrik

Pärast pikka ootamist jõudis Škoda Octavia uus mudel lõpuks Eestisse.

Artikkel kuulatav
Postimees digipaketi tellijatele
Tellijale Tellijale

Jiří ja Jaromír töötavad Škoda tehases. Et Škoda saaks Volkswageni kontserni sõsarautodest eristuda, tuleb vahet pidamata uusi kavalaid nippe nuputada. Jiří ja Jaromír on igasugu asju välja mõelnud. Ükskord näiteks peitsid nad jääkaabitsa bensiinipaagi luugi siseküljele. Jaromír pakkus, et see oleks hea nali. Mõtle, tuleb inimene, auto jääs, tahab jääkaabitsat. Kuhu ta kindla peale ei taipa vaadata? Jiří arvas ka, et see on hea nali. Neil oli õigus. Tänase päevani pole teada kedagi, kes oleks tulnud selle peale, et auto akende puhastamiseks tuleb avada bensiinipaagi luuk. Mõned otsivad seda jääkaabitsat siiani.

Siis tuli Jiří mõttele panna Superbi juhipoolse ukse sisse hokikepp. Kunagi ei tea ette, millal võib hädasti mänguriista vaja olla. Auk puuriti valmis. Ent siis puhkes suur kära, et mis saab, kui soomlased või mõned teised hokihullud leiavad Škoda ukse seest Tšehhi hokikepi. Solvuvad viimati? Jiříl ja Jaromíril tuli spordiriist jälle välja sikutada. Asemele otsustati panna midagi üldinimlikke väärtusi esindavat, näiteks vihmavari. Octavias saab juhipoolse esiukse sisse torgata ka lumeharja.

Ajapikku on Jiří ja Jaromíri töö muutunud üha raskemaks. Kõik näib olevat ära tehtud, tillukese taskulambini välja. Võtame või näiteks uue Octavia. Nüüd koguni 600-liitriseks paisunud pakiruum on kaugelt oma klassi suurim ja selle sügavustest millegi välja koukimiseks oleks vaja teele saata väike vapper ekspeditsioon. Jiří ja Jaromír aga lubasid endale pilsneri ja täitsid Octavia lõputute pakivõrkude, pagasitõkiste, kahepoolsete põrandavaipade ja topeltpõhjaga.

Välimuselt on neljanda põlvkonna Octavia tehtud mõneti juba superbilik.

10.07.2020 13.07.2020
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto