Sisukord
Sport
Postimees
13.07.2020
Eesti ERMil miljon eurot puudu (5) Eesti lühiuudised Maanteeamet sõdib sõidueksamiaja müüjatega (4) Paadunud kelm tegutseb jälle (2) Aiarebaste nunnutamine võib lõppeda raske haigusega Majandus Renditööandjad nõuavad riigilt seadusemuudatusi (8) Majanduse lühiuudised Kaubavahetus vähenes järsult ka maikuus Eesti veofirmad ei kipu enam Venemaale tankima (3) Välismaa VIDEO ⟩ Naabreid hirmutab lätlaste kummaline sõidukultuur (75) Automaksu kehtestamine ajas leedulased vihale (2) Trump päästis vana sõbra vanglast PILTUUDIS ⟩ Poola valis presidenti Kuberneri vahistamisele vastati meeleavaldustega Välismaa lühiuudised Arvamus Juhtkiri: tööjõurent kontrolli alla (1) Henri Zeigo: hiinameelne ülikool (3) VÄITLUS ⟩ Kas lobistidele peaks tegema kohustusliku registri? (1) Indrek Koppel: valmistudes teiseks laineks – Iisraeli õppetunnid (10) Sergei Metlev: Facebooki surm (1) Heinrich Suik: energeetika varustatuse vähikäik (3) Kultuur Pärast kriisi tagasi piraadilaeval Eluvett ja surmarüübet Elevandi kõrtsist Sport Spordi lühiuudised Rallitest vajab planeerimist ja koostööd, kuid on sõitja arenguks ülioluline Mercedes rõõmustas, Ferrari kurvastas Eesti vormelitalent teeb karjääri tiimijuhina Tartu Lastel tuli koroonaproovide pärast loobuda kingitud kõnnirobotist Liiga suureks peetav kool läheb ikka remonti Oma Manhattan jääb tartlastele vaid unistuseks (2) Raadil kostis jälle vikati luiskamist ERM koondab sügisel töötajaid ja vähendab lahtiolekuaega Emajõgi tõi kokku palju rahvast Tartu lühiuudised Raju lõhkus tuuliku ja autoklaasi Vorbusest saab Tartu uus linnajagu Kirjandusmuuseumi direktori kohusetäitja: ma ei ole tulnud siia asutust kinni panema Meelelahutus Koomiks Sudoku

Rallitest vajab planeerimist ja koostööd, kuid on sõitja arenguks ülioluline

3 min lugemist
Selleks, et kiiruskatsel täie hooga kihutada, tuleb testida, et saada aru nii auto kui ka enda võimekusest. FOTO: Jaanus Ree/Red Bull Content Pool

Testimine pole aktuaalne vaid autoralli MM-sarja tippmeeste jaoks, sest ka madalama tasemega roolikeerajad soovivad oma oskusi lihvida ja tehnikat katsetada. Tõsi, nende seast võib leida ka mõne naljamehe, kelle jaoks on gaasipedaali põrandasse surumine nagu aamen kirikus.

Artikkel kuulatav
Postimees digipaketi tellijatele
Tellijale Tellijale

Rallispordiga üle 15 aasta tegelenud Egon Kaur aitab oma tiimiga roolikeerajaid nii kodu- kui ka välismaalt, kes soovivad arenguredelil pürgida üha kõrgemale. Sõidutreening toimub just testidel, mida ei peeta kuskil suletud uste taga, vaid üldkasutatavatel teedel.

Kui võistlustel võivad kiiruskatsed olla mitmekümne kilomeetri pikkused, siis testidel tõmmatakse Kauri sõnul püksirihma koomale. «Need on tavaliselt 2,5–5 km ning sõidetakse edasi-tagasi, või tullakse pikemate katsete puhul finišist muud teed mööda starti tagasi,» alustab ta.

11.07.2020 14.07.2020
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto