Sisukord
Arter
Tänane leht
08.08.2020
Eesti Suurõnnetus Eestis eeldaks saatuslike apsude jada (13) Eesti lühiuudised Tuhandeid tonne plahvatavat väetist Tallinna rinnal (20) Taevast langemata jäänud rootslaste lipp (1) Russalka ristmiku kiiruskaamerad pandi tööle Laagna tee kihutajad jäeti vahi alla Majandus Ehitusturul toimus teises kvartalis suur nihe (1) Pandeemia tegi investoritest spekulandid (3) Välismaa Tuuleveskitega võitlev südi naine Kuidas Valgevene diktaator oma positsiooni kindlustab (11) Arvamus Tuuleveskitega võitlev südi naine Diplomaadi sõnad (5) Kuningas pages riigist Koroonaohjeldaja Juhtkiri: õnnetus sosistab tulles (2) Aimar Altosaar: sambala-la-la (8) Päeva karikatuur (1) Sport Spordi lühiuudised Karl Mihkel Elleri kolumn: koroonavari kahel Eesti rallivõistlusel Ralliportaali peatoimetaja: soomlased tegid õige otsuse, eestlased seisavad MM-etappi korraldades silmitsi suure ohuga (10) SUUR INTERVJUU ⟩ Soome korvpalli «hea diktaator» Henrik Dettmann: oleme palju õppinud ka eestlastelt Hispaania meistriga koostööd pikendanud Raieste: leping oli meeldiv üllatus Kergejõustikusuve tipphetk: kui kaugele hüppab Balta ja kas salapärane Kanter teeb taas Kupperile tuule alla? Merendus Paadimootorite Mercedeste tootmine lõpetati päevapealt Merenduse lühiuudised Arter Mihhail Lotman: Maine seisukohalt on just parempoolse erakonnaga liitumine patt (33) Kirgedetorm imekauni Missis Estonia selja taga 18-aastane, kes ei tohi paljastada tsunfti saladusi (4) Kristina Herodes: Litsid ja lollid (4) Seiklused rattateel nr 10 Paras aeg olla Pärnus või Põlvamaal Läbi bürokraatia kadalipu inimtühjale Kreetale Suvikõrvitsaõied, suvine kodugurmee Luksusmaastur! Ei, see on siiski mootorratas. Sõiduproov Triumph Tigeriga Kolmveerand sajandit tuumarelva (1) Paljastav bikiinimood Eestist külvab suudlusi ja põnevust Meelelahutus Koomiks Sudoku

Luksusmaastur! Ei, see on siiski mootorratas. Sõiduproov Triumph Tigeriga

4 min lugemist
Väiksed detailid koos ratta äärmiselt sujuva sõidumaneeriga tekitavad tunde, et sõidad luksusklassis. FOTO: Andrus Laansalu

Võib-olla kõlab luksusmaastur pisut segadusttekitavalt, sest jutt käib ikkagi mootorrattast. See on Triumph Tiger 900 Rally Pro.

Artikkel kuulatav
Postimees digipaketi tellijatele
Tellijale Tellijale

Kõigepealt meenuvad luksusmaasturist kuuldes pehmed nahkistmed ja massiivne hind ja võrreldavalt massiivsed rehvid, mis kunagi offroadi ei näe, sest keegi ei osta luksusmaasturit maastikule minemiseks. Aga mootorrataste maailmas käivad asjad teistmoodi. Maastiku-orientatsiooniga luksussõiduk näeb kindlasti palju kruusa ja muda. Ka siis, kui ta ostetakse pikkadeks asfaldisõitudeks läbi Euroopa ja maailma.

Luksus väljendub siin teistmoodi. Mootorrattur on igal juhul ilma käes, ja ilmal on enamasti oma arvamus toredast ajaveetmisest. Sõitsin Triuph Tiger 900 Rally Pro-ga järjest mitu pikka asfaldiotsa, nii päeval kui öösel, et saada aru, kuidas Euroopa läbimise ühtlased sajad ja sajad kilomeetrid võiksid tunduda, kui see olekski näiteks mõne päevateekonna kogu sisu. Mind ümbritses Eestimaa kaunis suvi, täpsemalt kaunis suveöö, temperatuur oli 9 kraadi (tunnetatavalt umbes 4 kraadi) ja see ei erinenud mitte millegi poolest Eestimaa kauni talveöö läbimisest. Võib-olla ainult selle poolest, et puudus otsene libedaoht ja polnud oodata, et hakkab sadama lörtsi. Muus osas, kaasa arvatud vajalik/mõistlik riietus, oli kõik sama, mis mahedas veebruariöös sõites.

Siin tuleb nüüd mängu Triumph Tiger 900 Rally Pro omapära. Kui ma esindusest ratta võtan, ei hakka ma kohe mingeid settinguid muutma. Kõigepealt sõidan nii, nagu mulle ratas kätte antakse.

07.08.2020 10.08.2020
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto