Arvustus ⟩ Inimlik põhjamaine komöödia

Staatilised kaadrid ja kahvatu värvigamma annavad Roy Anderssoni filmidele rahu oreooli.  FOTO: Kaader filmist

Roy Andersson armastab tungida kargete põhjamaalaste veidrasse, vahel kurba argiellu. Tühjad baarid, kõledad ooteruumid, tolmu vajunud sööklad ja üksildased magamistoad on tema mängutander.

Artikkel on kuulatav
digipaketi tellijatele
Tellijale Tellijale

«Lõputusest» kannab tuttavasse olustikku, juhtides meid maheda naisehääle saatel läbi argipoeetiliste sketšide. Kord leiame end preestri kõrvalt, kes tormab nuttes psühholoogi kabinetti, sest on kaotanud usu jumalasse. Teisel hetkel istume baaris, elus kolletanud hingede kõrval ja rüüpame õllemärjukest. Tuttav, aga endiselt nauditav käekiri režissöörilt, kes pälvis oma viimase filmiga Veneetsia Hõbelõvi – parima režissööri preemia.

01.08.2020 04.08.2020
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto