Rally Estonia linnakatse: võita on vähe, kaotada nii palju

Rally Estonia võistluste juhi abi Urmas Roosimaa (vasakul) seletab Postimehe ajakirjanikule Priit Pulleritsule Tartu linnakatse finesse. FOTO: Kristjan Teedema

Rally Estonia võistluste juhi abi Urmas Roosimaa selgitab, mismoodi tuleks läbida MM-ralli esimene kiiruskatse Tartus Raadil, et auto vastu kive ei põrutaks ega tiikidesse maanduks. Selgub, et ideaalse sõidutrajektoori saavutamiseks on tegemist täppistööga.

Artikkel on kuulatav
digipaketi tellijatele
Tellijale Tellijale

Eile startinud Rally Estonia kiiruskatsete eest vastutav Urmas Roosimaa, viiekordne Eesti meister autorallis, ütles nädala algul Arterile Tartus Raadil toimunud esimese, kõigest 1,28 kilomeetri pikkuse avakatse rada tutvustades: «Aja võitmise võimalus on siin minimaalne, aga sa saad pagana palju kaotada. Piisab ühest valest liigutusest ja oled juba vea teinud.»

Pärast ralli lõppu jääb Raadile rajatud rada kõigile kasutada. Võtke siinne rajalegend kaasa ja kujutage ette, kuidas seal Ott Tänakuna sõita. Kuid autoga ei tohi sinna minna! Mitte seepärast, et võite hasarti sattudes põrutada vastu suuri kive või maanduda tiikidesse, vaid seepärast, et Raadi kiiruskatse rada on ainult jalgsi või rattaga liiklejaile. Selle materjali autor ajakirjanik Priit Pullerits pani teile märgi maha ajaga 2.36. Roosimaa prognoosis enne rallit, et Tartu katse keskmine kiirus tuleb WRC autodel kõige rohkem 63–64 km/h.

04.09.2020 07.09.2020
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto