Lisaks Ott Tänakule pälvisid Rally Estonial tähelepanu mitmed meie sõitjad. Kas mõne roolikeeraja tulevik saab tänu heale esitusele tuule tiibadesse, selgub tulevikus. Eestlastele võib tippu pürgimiseks päästev õlekõrs paista ootamatust kohast – Aasia rehvitootja MRF plaanib läbimurret Euroopa turule ning soovib vallutusplaane alustada just ralliradadel.

Artikkel kuulatav
Postimees digipaketi tellijatele
Tellijale Tellijale

Sel hooajal oma rallitiimi loonud MRF lööb kaasa EM-sarjas ja tahab tulevikus pakkuda konkurentsi rehvimaailma vägevatele – Michelinile ja Pirellile. Roolikeerajateks valiti WRC-kogemusega iirlane Craig Breen ja nimekast Soome rallisuguvõsast pärinev Emil Lindholm. India firma mõtles algselt ka Junior WRC-sarjas sõitvale Ken Tornile, kuid sel korral ta valituks ei osutunud.

2,7 miljardi eurose aastakasumiga MRF-i esindaja Vivek Ponnusamy arvates on nende firma näoga tarbija poole. «Meie tõeline turg on 15-16-tollised rehvid. Kui suudame ennast autospordis tõestada, ostetakse meie rehve emale, isale, tüdrukusõbrale, kellele iganes. Nad ostavad meie toodangut! See on meie fookus. Kuigi WRC-sarja rehvitarnija tulevik võib pikaks ajaks selge olla, ei tähenda see, et me peatuks. Meil on plaan.»