Läheb neljarajalise lõigu ehitamiseks

Kui Tartust Tallinna poole sõita, on Tartumaal küll näiteks 2018. aasta sügisel valminud Valmaotsa-Kärevere 2 + 1 möödasõiduala, aga mitte neljarajalisi lõike. FOTO: Margus Ansu

Valitsus kinnitas 2021. aasta riigieelarve, mille lisataotlustega saab maanteeamet järgmiseks aastaks kokku 25 miljonit eurot juurde, et alustada Tartumaal Kärevere-Kardla teelõigu neljarajaliseks ehitamist, teha kruusateedele mustkate ning valmistada ette maanteeprojekte.

Artikkel on kuulatav
digipaketi tellijatele
Tellijale Tellijale

Tallinna-Tartu-Võru-Luhamaa maanteel Kärevere-Kardla teelõigu neljarajaliseks ehitamise alustamiseks eraldab valitsus järgmise aasta riigieelarvega 10 miljonit eurot. Tööd tulevad 4,4-kilomeetrisel lõigul Kärevere sillast Tartu poole (170.–174,4. km).

Maanteeameti kodulehel oleva teabe järgi on kõnealusel tulevasel 2 + 2 lõigul sõiduraja laius 3,5, eraldusriba laius 2,8 meetrit ja sõiduraja servast kummalegi poole tuleb kahe meetri laiune kindlustatud teepeenar.

29.09.2020 01.10.2020
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto