Hurmuri ajalooline mälu

BTSi Jung Kook (vasakult), RM ja Ji Min FOTO: Kim Hee-chul/Epa/Scanpix

Fila riiete, Samsungi telefonide ja Hyundai autode Hiina turule mõeldud reklaamidest eemaldati neil päevil nii idas kui ka läänes populaarne Lõuna-Korea poistebänd BTS.

Artikkel on kuulatav
digipaketi tellijatele
Tellijale Tellijale

Põhjuseks ühe liikme – Kim Nam-jooni ehk RMi (pildil keskel) – sõnavõtt, kus ta meenutas korealaste kannatusi 70 aasta taguses sõjas, aga ei maininud tolles konfliktis kommunistide poolel võidelnud hiinlaste omi. Samas tulid just sel nädalal müüki BTSi aktsiad. Vähemalt esialgu paistab, et nende hinda Hiina reklaamide kadumine ei mõjutanud.

Riskiks peetakse hoopis seda, et värviliste peade ja iluoperatsioonidel käimisele viitavate nägudega seitsmiku sünniaastad jäävad vahemikku 1993–1997. Mis tähendab, et Lõuna-Korea seaduste järgi peaksid nad isamaa-armastust väljendama enamas kui sõnades: hiljemalt 28-aastaselt on meeskodanikel kohustus minna 18 kuud kestvasse ajateenistusse.

16.10.2020 19.10.2020
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto