Sisukord
Tartu Postimees
Tänane leht
21.10.2020
Eesti Valitsuskriisi teine päev lahendust ei toonud (29) Eesti lühiuudised Narva endine linnajuht seljatas Euroopa Inimõiguste Kohtus Eesti riigi (6) Tartu Ülikoolist alguse saanud uurimised lahendasid koroonaviiruse ajukahjustuste müsteeriumi Osa ühiskonnast ei suuda koolikriisi uskuda (2) Sularahaautomaadi õhkinud moldovlased pandi vangi Majandus Maailma lennuhiid keelitab Taavi Aasa Majanduse lühiuudised Mis kriis – ülirikaste arv on paisunud kui pärmi peal Teise samba reform sai rohelise tule (2) Koalitsioon kiidab otsust, opositsioon näeb maksutõusu (4) Välismaa Prantsusmaa võtab terroriteo järel ette mošeed ja islamiühendused (5) Välismaa lühiuudised USA pitsitab Vene sõjaväeluuret (6) Tai protestiliikumine kasvab Hongkongi kogemuse najal Arvamus Juhtkiri ⟩ Pension ja poliitika (15) Aarne Seppel: armastus on vaba, kas ka abielu? (52) Julia Rebase: Akrestsina-Kuropatõ – mitte kunagi enam (1) Mart Võrklaev: teeme Eestist maailma suurima isejuhtivate busside testkeskkonna (2) Tiit Rahe: uraani kaevandamise otsus peab olema läbimõeldud (1) TERVISHOID ⟩ Ain Raal: ravimi kõrval jääb mingi osa alati usule (1) TERVISHOID ⟩ Karin Kogermann, Ivo Laidmäe: uued ravimid unistuste täitmise teenistuses TERVISHOID ⟩ Kadri Tammepuu: Covid-19 tõrjub tähelepanu teistelt haigustelt (1) Fookus TERVISHOID ⟩ Ain Raal: ravimi kõrval jääb mingi osa alati usule (1) TERVISHOID ⟩ Karin Kogermann, Ivo Laidmäe: uued ravimid unistuste täitmise teenistuses TERVISHOID ⟩ Kadri Tammepuu: Covid-19 tõrjub tähelepanu teistelt haigustelt (1) Kultuur Kultuuri lühiuudised Mait Malmsten: Eestis ei saagi näitleja kapriisne olla Kultuuri lühiuudised Filmiarvustus ⟩ Kõik Inglise kriitikud kiidavad: vaata tuimalt tagasi Sport Pildile naasev suusafirma valis esindussõitjaks eestlase Hyundai peakontoris toimus muutus, mis näib nende WRC-programmile kurjakuulutav (2) Hispaania meedia: kui Manresal poleks rahamuret, oleks Jõesaar ammu välja vahetatud Spordi lühiuudised Tartu PRIA toetuse pärast kohtu all oleva Kajar Lemberi rajatud Vudila mängumaa sai rahasüsti EASilt (5) Indrek Niibo: valitsus olgu aus – haridus pole oluline Andres Huul: kes on ettevõtlik inimene? Ametisse määratud direktor rõhub muuseumi väiksusele Pool Oa uulitsast läheb remonti Tartu lühiuudised INTERVJUU ⟩ Auto on Tartus saatanast. Kas on ikka? (1) Tartu sulgpallurid näitavad taset Tartu spordi lühiuudised Tartu kultuuri lühiuudised Kohalikud bluusifännid salvestasid koos Oklahoma vanahärraga albumi Meelelahutus Koomiks Sudoku

INTERVJUU ⟩ Auto on Tartus saatanast. Kas on ikka?

7 min lugemist
Tartu linna­insener Mati Raamat on sage rattasõitja ja leiab, et Tartus on  ruumi kõigile liiklejaile, kui olla üksteise vastu viisakas ja mitte liiga pretensioonikas. FOTO: Sille Annuk

Linnainsener Mati Raamat tekitas hiljaaegu väikse raputuse, kui Tartu uue üldplaneeringu arutamisel esines mõtteavaldusega «Meie pole seadnud eesmärki autoliiklust vähendada, autoliiklus on igapäevavajaduste rahuldamiseks». Oli imestamist, et kuidas ikka muutused nii raskelt tulevad, et kas see on meeskonnamängijalik – Tartu rõhutab ju arengudokumentides vajadust panna autostumisele piir, olla keskkonna- ja kliimahoidlikum. Mis siis juhtus?

Artikkel kuulatav
Postimees digipaketi tellijatele
Tellijale Tellijale

Sellest vahedast tsitaadist ei saa mööda vaadata, päris üllatus see ka polnud.

Küsimusi oli seal arutelul nii- ja naasuguseid. Põhiliselt, et mida teete kergliikluse edendamiseks, kuidas ikka rattarajad oleksid. Tegelikult on meie töö mõte linnavalitsuses hoolitseda kõikide eest. Nende eest, kes käivad jala, nende eest, kes sõidavad rattaga, ja et ka need, kel vaja autoga liikuda, oma tegemised tehtud saavad.

20.10.2020 22.10.2020
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto