HOIA tegutses juba enne koroonat

Triinu Karolin hakkas kehahooldus­toodete valmistamist katsetama seitse aastat tagasi. FOTO: Tiit Efert

Kui riik võttis tänavu sügisel loodud koroonaviiruse rakenduse nimeks HOIA, siis samanimelise kaubamärgi all toodab noor pereema Triinu Karolin juba mitu aastat Saaremaal tervislikku looduskosmeetikat.

Artikkel on kuulatav
digipaketi tellijatele
Tellijale Tellijale

HOIA kosmeetikabrändi sünnilugu on loogiline. Nagu väga paljud noored naised, tulevased emad, hakkas Triinu esimest last oodates mõtlema tervisliku elu peale. „Hakkasin mõtlema, mida söön ja mida nahale määrin, millised ained nendes toodetes võivad tulevasele lapsele kurja teha ja kuidas neid vältida,” meenutas Triinu.

See oli seitse aastat tagasi ja sel ajal polnud looduskosmeetikat lihtne leida. Triinu hakkas ise katsetama ning tegi endale ja sõbrannadele kehahooldustooteid, kuid oma kaubamärgi loomise peale ta veel ei mõelnud. Selle loomine tundus keeruline ja üle jõu käiv. Läksid aastad, sündis teine laps ja kodusena oli Triinu muutunud rahutuks, aga kogunud ka energiat.

Sõber julgustas proovima

Triinu sõber, väetoidusegude brändi BoostYourself üks looja Sven Nuum küsis, miks ta brändi ei tee, tooted on ju nii head. Katsetuste algusest oli möödunud juba kolm aastat. „Sel hetkel tundus, et mul on piisavalt motivatsiooni see põnev teekond nüüd ette võtta,” rääkis Triinu. Puudu oli vaid nimi.

04.11.2020 06.11.2020
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto