L, 28.01.2023

HARIDUS JA TEADUS ⟩ Roosi Nemliher: kool kui ökosüsteem vajab bürokraatiavõsa haldamiseks eraldi inimest

Roosi Nemliher
, Tartu Kunstikooli õppejuht
Roosi Nemliher: kool kui ökosüsteem vajab bürokraatiavõsa haldamiseks eraldi inimest
Facebook Messenger LinkedIn Twitter
Comments
VILJANDI, EESTI, 29OKT20
Võhma koolimaja.
MARKO SAARM/SAKALA
VILJANDI, EESTI, 29OKT20 Võhma koolimaja. MARKO SAARM/SAKALA Foto: Marko Saarm / Sakala

Õppejuhi vajalikkus on tänapäeva koolis üha tähtsam, kuid vajakajäämisi on nii nende tunnustamises kui ka motiveerimises ning eriti järelkasvus, kirjutab Tartu Kunstikooli õppejuht Roosi Nemliher.

Viimasel ajal on põhjendatult palju juttu õpetajate järelkasvust. Tooksin siinkohal kriitilise teemana esile ka õppejuhtide järelkasvu.

Kes üldse on õppejuht? Heal lapsel on mitu nime, paljudes koolides on see amet ka nimetusega «õppedirektor» või «õppealajuhataja». Olgu nimetusega kuidas on, aga mis on tema roll koolis? Kas näiteks lugeja mäletab oma kooli õppejuhti, õppealajuhatajat?

Märksõnad
Tagasi üles