Gluteenivaba Tommy Cash

Maison Margiela x Tommy Cash sussid FOTO: tommycashshop.com

Moe üheks viimase kümne aasta põhiliseks tööriistaks on olnud collab ehk koostööprojekt kahe brändi või brändi ja persooni vahel.

Artikkel on kuulatav
digipaketi tellijatele
Tellijale Tellijale

Asja tõmbas kunagi käima H&M: löödi käed ekstsentrik Karl Lagerfeldiga ja sellega aeti pea sassi inimestel, kellele loeb silt kleidi küljes rohkem kui kleit ise. Raha voolas, rahvas rõõmustas ja collab’e hakkas tulema igast nurgast ja igal tasemel.

Louis Vuittoni aegade paha poiss Marc Jacobs tegi koostööd kunstnik Takashi Murakamiga, kattes naeratavate õiekestega tuhandeid eurosid maksvaid kotte.

24.03.2021 26.03.2021
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto