Aja auk. Britney. Pepsi. Pop

Britney kujutisena FOTO: MIKE BLAKE

Ma ei tea ühtegi inimest, kes vabatahtlikult järjepidevalt Pepsit jooks. Selline valik võrreldes Coca-Colaga tunduks justkui liiga pingutatud soovina eriline paista. Coca-Cola on loomulik, Pepsi natuke autsaider. Tuli ta ka turule seitse aastat hiljem, vastavalt 1886 ja 1893.

Artikkel on kuulatav
digipaketi tellijatele
Tellijale Tellijale

Kuna Coca-Cola on olnud ikka «all-american classic», on Pepsi juba rohkem kui 60 aastat ennast turundanud kui jooki, mis võiks olla kuidagi noortepärane ja hip. Ta on proovinud selleks ühendada oma kaubamärki pop- ja kontrakultuuriga. Kui Coca-Cola jääks justkui kinni 50ndatesse kui külluslikku ja konservatiivsesse utoopiasse, vaatas Pepsi sealt kuhugi edasi, sinna, kus käiakse kontsertidel, surfitakse, võib-olla isegi suitsetatakse vahel kanepit jne.

Pepsi puhul polevat esmatähtis maitse (sest see öeldakse ikka olevat viletsam kui Coca-Cola oma), vaid et sa seda jood. Et ühenduda popkultuuriga, tuleb kasutada popstaare.

26.03.2021 29.03.2021
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto