Mängumüüt: vastutuse raske koorem

2011. aasta fantaasiamängu «Skyrim» peavad paljud kriitikud üheks kõige paremaks arvutimänguks. FOTO: kaader mängust

Sel varakevadel ­kirjutas üks mu Euroopa videomängutööstuses ­töötav tuttav ­sotsiaalmeedia seinal, et Bethesda ­Games Studiosi 2011. aastal «The Elder Scrollsi» ­videomängusarjas välja antud rollimäng «Skyrim» on teda alati külmaks jätnud. «Kas te viskate mind enda hulgast nüüd välja, mängurid?» ­küsis ta naljatledes.

Artikkel on kuulatav
digipaketi tellijatele
Tellijale Tellijale

Postituse alla tekkis ­kiiresti kümmekond kommentaari, mille autorid kinnitasid ühest suust, et ka nemad pole ­kunagi haibist aru saanud, et Bethesda mängu­maailmad on suured, tühjad ja igavad, ja isegi, et nad pole «Skyrimi» kunagi mängida proovi­nudki, kuna kõik ütlevad, et mäng olevat surmigav.

Kuid tegelikult on lugu just vastupidi.

28.04.2021 30.04.2021
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto