N, 23.03.2023

Mängumüüt: vastutuse raske koorem

, kriitik
Mängumüüt: vastutuse raske koorem
Facebook Messenger LinkedIn Twitter
Comments
2011. aasta fantaasiamängu «Skyrim» peavad paljud kriitikud üheks kõige paremaks arvutimänguks.
2011. aasta fantaasiamängu «Skyrim» peavad paljud kriitikud üheks kõige paremaks arvutimänguks. Foto: kaader mängust

Sel varakevadel ­kirjutas üks mu Euroopa videomängutööstuses ­töötav tuttav ­sotsiaalmeedia seinal, et Bethesda ­Games Studiosi 2011. aastal «The Elder Scrollsi» ­videomängusarjas välja antud rollimäng «Skyrim» on teda alati külmaks jätnud. «Kas te viskate mind enda hulgast nüüd välja, mängurid?» ­küsis ta naljatledes.

Postituse alla tekkis ­kiiresti kümmekond kommentaari, mille autorid kinnitasid ühest suust, et ka nemad pole ­kunagi haibist aru saanud, et Bethesda mängu­maailmad on suured, tühjad ja igavad, ja isegi, et nad pole «Skyrimi» kunagi mängida proovi­nudki, kuna kõik ütlevad, et mäng olevat surmigav.

Kuid tegelikult on lugu just vastupidi.

Märksõnad
Tagasi üles