Kuidas uute reeglitega heasse vormi saada?

«Motivatsioon ei tule salajasest kohast,» ütleb Eva Ottas, MyFitnessi treeningute juht. «Kindlad treeningajad väldivad treeningutest loobumist. Rutiin tagab tulemuse ja see juba tekitabki otsitud motivatsiooni.» FOTO: MyFitness

TAGASI TRENNI. Sügisel tormab rahvas trenni ja otsustab end käsile võtta. Kuidas see sel aastal käib?

Artikkel on kuulatav
digipaketi tellijatele
Tellijale Tellijale

Koroona-aastad on mõjunud laastavalt nii vaimule kui vormile. Laiskadel on muidugi olnud hea vabandus varnast võtta: «Pole ju võimalik trenni minna, piirangud!» Kas ikka on? Ja milliste reeglitega peavad sel sügisel arvestama need, kes eelistavad ikkagi terved ja vormis olla?

Ühegi klubi uksel ei passi kaalu ja mõõdulindiga vormipolitseinikku, kes vaid heas vormis rahvast ligi laseb. Ja mitte kellelgi pole seal aega ega huvi isegi märgata, et oled kõhule kolm uut volti korjanud. Sellised mõtted ei vääri mõtlemise vaeva, osta suurem number trenniriideid ja lihtsalt alusta. Valik spordiklubisid annab teada, milliste reeglite järgi sel sügisel treenimine käib, ja annab nõu vormi parandamiseks. Treening on aus diil – kes liigutab, sel vorm paraneb, altvedamise võimalus puudub.

«Motivatsioon ei tule salajasest kohast, loo enda jaoks ning lihtsalt hakata treenima,» ütleb Eva Ottas, MyFitnessi treeningute juht konkreetselt. «Kindlad treeningajad väldivad treeningutest loobumist. Rutiin tagab tulemuse ja see juba tekitabki otsitud motivatsiooni.»

MyFitnessi rühmatreener Mihkel Vabrit innustab ning muudab vormis püsimise kõvasti lihtsamaks. FOTO: FOTO: Mihkel Maripuu

«Ühtegi hea vormi nippi pole,» teatab 24/7 Fintess klubi juhataja Andrus Murumets. «Ei ole võimalik ühe treeninguga eelneva aasta tegemata tööd ära teha. Terve inimene saab olla vaid see, kes liigub.»/jätkub/

13.08.2021 16.08.2021
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto