Andrea Adamo lahkub Hyundai tiimipealiku kohalt

Andrea Adamo. FOTO: Vincent Thuillier/Hyundai Motorsport

Hyundai rallimeeskond andis teada, et senine tiimipealik Andrea Adamo lahkub tiimijuhi kohalt.

Karismaatiline itaallane lahkub ametist isiklikel põhjustel. Leping lõpetati poolte kokkuleppel ning jõustub kohe. Püsiva asendaja leidmiseni võtab tiimipealiku kohustused enda kanda Hyundai Motorsporti president, korealane Scott Noh.

«Pärast kuut aastat Hyundaiga otsustasime, et lahkun tiimijuhi kohalt. Mul on aeg vaadata tagasi äärmiselt edukale perioodile oma karjääris, mida iseloomustavad kõrghetked, tiitlid ja õnnelikud mälestused. Olen uhke selle üle, mille me eraklientide võidusõiduosakonnaga saavutasime ja võitsime järjestikused MM-tiitlid WTCR-is ja WRC-s. Soovin organisatsioonile tulevikuks head,» ütles Adamo Hyundai pressiteenistusele.

President Noh tänas itaallast tema tehtud töö eest. «Andrea kuue aasta jooksul tehtud panus tõi meile tähtsaid tiitleid, mistõttu saame möödunule tagasi vaadata positiivsete hetkede kaudu,» sõnas korealane ning kinnitas, et kõnealune vangerdus ei mõjuta kuidagi Hyundai rallimeeskonna järgmise aasta plaane ning nad plaanivad järgmisel kuul Monte Carlos ilusasti kohal olla.

Adamo liitus Hyundaiga 2015. aastal ja hoolitses algselt eraklientide võidusõiduosakonna eest. Rallitiimi juhtimine anti talle üle 2019. aastal ning kohe esimesel aastal õnnestus tal Hyundai ka meeskondliku MMtiitlini tüürida. Mullu õnnestus neil seda tiitlit ka kaitsta, siis oli triumfis oma roll mängida ka Ott Tänakul ja Martin Järveojal.

Kui paljude jaoks tuli Hyundai otsus üllatusena, siis Soome žurnalist Miika Wuorela on ühismeedias «peagi saabuvale suurele sündmusele» viidanud juba mõned nädalad.

Esmaspäeval, kui ta kommenteeris Twitteris ralliportaali DirtFishi ajakirjaniku David Evansi kolumni, mis lahkas, millist mõju võib Thierry Neuville’i hiljutine avarii avaldada Hyundai uue hooaja ettevalmistusele, kirjutas Wuorela järgnevat: «Õnnetusel on mõned positiivsed küljed: auto ei maandunud voolavasse jõkke katuse peal ning hübriidajam ei näidanud punast tuld. See on tiimile raske olukord ning see on isegi hästi öeldud. Mitte aga Adamole, sest tema on liikumas F1-sarja.»

Kui Wuorelalt küsiti, millisesse vormel 1 tiimi, vastas soomlane, et sinna, kus on Itaalia auto. Olenevalt, kuidas olukorrale peale vaadata, jätab see valikuteks Ferrari (Itaalia autobränd, kelle baas on Itaalias), Alfa Romeo (Itaalia autobränd) või AlphaTauri (tiim baseerub Itaalias). 

17.01.2022 18.01.2022
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto