E, 8.08.2022

Kaubamaja ei tundnud Lidli tuleku mõju

Romet Kreek
, majandusajakirjanik
Kaubamaja ei tundnud Lidli tuleku mõju
Facebook Messenger LinkedIn Twitter
Comments 1
Järve Selver Tallinnas.
Järve Selver Tallinnas. Foto: Mihkel Maripuu

Esimeses kvartalis Eestis kaheksa poodi avanud Lidl ei ole esimesel tegutsemiskuul Selveri kaupluste müügiarvudele selgelt nähtavat mõju avaldanud.

Tallinna Kaubamaja Grupi käive kasvas esimeses kvartalis mullusega võrreldes 4,3 protsenti, 198,9 miljoni euroni.

Supermarketite käive kasvas 4,2 protsenti, turvaäri tulud 57,6, kaubamajade omad 20,7 ja kinnisvaratulud 18,5 protsenti, kuid autokaubandus kahanes 6,1 protsenti.

Märksõnad
Tagasi üles