T, 31.01.2023

Mida sponsormaailma helgeima tiiva alla sattumine tegelikult tähendab?

Karl Juhkami
, reporter
Mida sponsormaailma helgeima tiiva alla sattumine tegelikult tähendab?
Facebook Messenger LinkedIn Twitter
Comments
Eesti sportlased, kes Red Bulli tuge naudivad. Vasakult paremale: Kelly Sildaru, Kristjan Ilves, Ott Tänak, Jaan Roose ja Karmen Bruus.
Eesti sportlased, kes Red Bulli tuge naudivad. Vasakult paremale: Kelly Sildaru, Kristjan Ilves, Ott Tänak, Jaan Roose ja Karmen Bruus. Foto: Fotokollaaž: Red Bull Content Pool

Kui paljude sportlaste ülim eesmärk on olümpiakuld, siis sponsorite kontekstis on koorekihiks Red Bulli tiiva alla saamine.

Maailmakuulus energiajoogifirma on spordimaailmas sajalisi lennutanud juba aastakümneid. Põhjuseks nende mullu oktoobris manalateed läinud asutaja, austerlase Dietrich Mateschitzi ekstreemspordilembus ning samaaegne arusaam, et tegemist on geniaalse turundusvõttega. Kui sinu toote sihtgrupiks on ennekõike noored, tasub ennast just poppide ja noortepäraste aladega siduda.

Ajapikku on Red Bull oma tiivaalust suurendanud ning praegu leiab sealt juba 90 erineva ala esindajaid: alustades jalgpallist, vormel 1st ja WRCst ning lõpetades sulgpalli, bobikelgutamise ja sõudmisega. Sellest nädalast leiab pullide leerist juba viis eestlast: freestyle-suusataja Kelly Sildaru, slackliner Jaan Roose, kahevõistleja Kristjan Ilves, rallisõitja Ott Tänaku ja kõrgushüppaja Karmen Bruusi.

Märksõnad
Tagasi üles